أخبار عاجلة
رامي صبري: “فشختو تعبي قرفت مالبلد دي”

رامي صبري: “فشختو تعبي قرفت مالبلد دي”

متابعة بتجــــــــــــــــرد: شنّ الفنان المصري رامي صبري هجوماً عنيفاً على إحدى شركات الاتصالات، وإتّهمها بتسريب ألبومه الجديد.

وأكد رامي صبري عبر صفحته الرسمية على موقع التواصل الإجتماعي فيسبوك أنه بذل مجهوداً كبيراً، ليخرج الألبوم بشكل مميز، ولكن فوجىء بما قامت به الشركة، بعد تسريب الأغنيات بجودة رديئة، معرباً عن إستيائه من هذا التصرف.

وكتب رامي صبري عبر صفحته على فيسوك: مفيش أسوء من أنك تشتغل فى البوم سنه ونص بتفاصيله من تسجيل وكلمات وألحان وسفر لتركيا عشان تسجل حاجه مختلفه وتدفع فلوس اكتر عشان الكوالتى  وبعدين تمكسج كذا مره وتتعب الناس اللي شغالين معاك وبعدين تروح تماستر الألبوم كله بره مصر عشان الكواليتي تبقي ذي بره وبعدين ميعجبكش وبعدين تررجع تماستر الألبوم تاني هنا وتتعب الناس بردو وبعدين بعد كل ده تيجي شركة بكل بساطه تسرب الالبوم بكواليتي ذي الزفت وكل ده عشان يحطو voice over حصريا !!!!

وتابع رامي صبري مؤكداً أنه سئم من الوضع السائد وكتب: طب اعمل اي ابطل مزيكا!!؟ أعمل ايه؟ بجد أنا قرفت مالبلد دي بجد فشختو تعبي وسهري علي الشغل بكل بساطه ربنا ينتقكم منكم بجد !!!!!!!”.

وتجدر الإشارة إلى أن المنشور الذي تصدّر صفحتة رامي صبري لأقلّ من ساعة قبل أن يقوم بحذفه حظي بتفاعل كبير من الجمهور وتحديداً محبّيه الذين عادوا وعبّروا عن إستيائهم من تراجعه عن ما كتبه.

لمشاهدة منشور رامي صبري قبل حذفه:

 

إلى الأعلى