أخبار عاجلة
نورهان المرشدي تطرح “طبعك غلاب”.. والأصداء إيجابية

نورهان المرشدي تطرح “طبعك غلاب”.. والأصداء إيجابية

متابعة بتجــرد: طرحت الفنانة المصرية نورهان المرشدي أغنيتها الجديدة “طبعك غلاب” من كلمات وألحان عزيز الشافعي وتوزيع أحمد عبدالسلام.

وحققت الأغنية انتشاراً واسعاً في الأيام الماضية وتصدّرت الترند على موقع “يوتيوب” في مصر والسعودية بأكثر من نصف مليون مشاهدة.

واحتفالاً بنجاح الأغنية نشرت نورهان المرشدي مقتطفات من كواليس تصوير فيديو الأغنية عبر حسابها على “إنستغرام” وعلّقت قائلةً: “كواليس من الأغنيه اللي حبيتوها اوي”.

وكانت نورهان قد تلقت في الأيام الماضية الكثير من التعليقات التي عبّرت عن إعجاب متابعيها بالأغنية وطالبتها بتكثيف إصداراتها الفنية في المرحلة المقبلة.

وتقول كلمات الأغنية:

طبعك غلاب هتعيش كداب وتموت كداب بتبيع وتخون وتدوس ع الناس عديم الاحساس وشك مكشوف م اللي بتعمله منتش مكسوف كله هيترد وبكره تشوف مصيرك معروف قلبك جبار لكن ربنا اسمه الجبار قادر يجبر قلبي اللي انهار ويبرد جوا القلب النار ويشيل من طعم الدنيا مرار انت المسؤول مش ممكن اسامحك مهما تقول في قاتل يصعب ع المقتول لا لا مش معقول في القلب الحزن معلم انا ليل ونهار بتألم والجرح مسلم جرح مسلم جرح وقلبي مسلم ده نصيبي ودي اختياراتي حبك اسوء قراراتي وليلاتي تإن جروحي واعاتب روحي عليك واتندم قلبك جبار لكن ربنا اسمه الجبار قادر يجبر قلبي اللي انهار ويبرد جوا القلب النار ويشيل من طعم الدنيا مرار طبعك غلاب هتعيش كداب وتموت كداب بتبيع وتخون وتدوس ع الناس عديم الاحساس

إلى الأعلى